CENNETİN BİR İNCİ GÜNÜ

Cennetin Bir İnci Günü-Süreyya Ülkü Güler
Arkadya Yayınları
411 SAYFA
Yaşasın Tatil!Evdeyim,rahatım yerinde,ve tabiki kitap okuyorum.Fırsat buldukça paylaşımda da bulunacağım.
Kitabı okudum ve bitirdim.Kaybolan Yıllar isimli kitabımı da bitirmek üzereyim.Gelelim kitabımıza.Bu 1 down hikayesi.Süreyya isminde öğretmen meslektaşımın kızını İncisini anlattığı kitap.Bana göre kitap iki kısımdan oluşuyor.Birinci kısmında Süreyya'nın öğrenim hayatı,ailesi,Tekirdağ'dan Hakkari'ye uzanan öğretmenlik hayatı, evliliği yer alıyor.
İkinci kısmında ise hamilelik süreci ve kızını kucağını alıp da doktorun"Down sendromlu olduğunu biliyor muydunuz?"sorusuyla altüst olduğunu sandığı anlar ve sonrası anlatılıyor.Ne kadar bir ince çizgi bu?Karar size ait.Yapılan testler sonucu +1kromozomlu bir çocuk dünyaya getireceksiniz yada....
Süreyya İncisini sevgisiyle harmanladı.Onun kokusunu aldığı anda bir meleğe sahip olduğu için şükretti.+1kromozom fazla yada eksik olmanın bir fark yaratmadığını herkese öğretme kararı aldı.Mücadeleye başladı.
Toplumun bilgilendirilmesi açısından okunması gerektiğine inanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SON 10 SANİYE

AUSCHWİTZ DÖVMECİSİ

GÖMÜLÜ ŞAMDAN