ÖTEKİ EINSTEIN

ÖTEKİ EINSTEIN-MARIE BENEDICT
KANES YAYINLARI
383 SAYFA
Albert'ın üzerime uyguladığı güç, hareketin ikinci yasasıyla uyumluydu.Onun yönünde, onun hızına kapılmış ve tamamen onun kontrolüne girmiştim.Sevgilisi,çocuklarının annesi ve gizli bilim partneri rollerini üstlenirken, onun kabına sığmayan tüm yönlerimi kesip atmasına izin vermiştim.Kendisi için kurduğu hayallerine ulaşması için kendimden fedakarlık etmiştim.Arzularım arzularıyla uyuşmadığında sessizce acı çekmiştim.Onun önlenemez yükselişi için mesleki tutkularımdan vazgeçmişim gibi...Lieserl'i yanıma almayıp teslim bayrağını çekişim gibi...(Alıntı)
Sanırım epilog kısmında verilen bu cümleler kitabı özetliyor.Bu birkadının bir fizikçiden üç çocuklu bir anneye dönüşünü anlatan Milena Mitza Maric'in hayat hikayesi.Zürih'in en seçkin okuluna girip orada Albert Einstein'le tanışmıştı.Birliktelikleri sonunda okulunu tamamlayamadı.Artık o fedakar bir anneydi.
Okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum.Tek kelime ile harikaydı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SON 10 SANİYE

AUSCHWİTZ DÖVMECİSİ

GÖMÜLÜ ŞAMDAN