TUHAF BİR ADAM

Tuhaf Bir Adam- Arif Sağlam
Avangard Yayınları
213 Sayfa
Ben yazarın üslubunu sevdim. Bu arada belirteyim kitap yazarın ilk romanı. Okurken MFÖ' nün şarkısı geldi aklıma: Oynatmaya az kaldı doktorum nerde?
Kahramanımız Orhan' da kendi ifadesine göre özgürleşebilmek adına deli rolüne yatıyor. Ona göre delilik özgürlük. Evliliğinden kaçabilmek için kendine bir yol çiziyor. Anlıyor ki delilik özgürlük değil.
Orhan ın evliliğinden kurtulmak için yaptıklarını okudukça ona kızdım.Ancak ilerleyen kısımlarda bazı şeylerin göründüğü gibi olmadığını anladım.
Farklı bir anlatım, ilginç  bir konu.Bence okuyun.Keyifli okumalar.

Yorumlar

  1. Merhaba sayfanızı yeni keşfettim ve takibe aldım :) bu kitabı da listeme ekledim emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SON 10 SANİYE

AUSCHWİTZ DÖVMECİSİ

GÖMÜLÜ ŞAMDAN